Jeśli masz już konto na stronie kartamultisport.pl lub/oraz emultisport.pl, możesz użyć tych samych danych do zalogowania się w aplikacji.
Nie musisz zakładać osobnego konta.
Jeżeli masz nową kartę:
Twoje dane do niej przypisane zgadzają się z tymi na starej karcie, możesz wejść na swoje konto i w zakładce "Karta" wybrać przycisk "Dodaj nową kartę", aby kontynuować korzystanie z Programu MultiSport bez utraty punktów zebranych w Letniej Grze lub wypracowanego stażu w Zaprojektuj Formę. Ten przycisk pojawi się dopiero w momencie, kiedy Twoja karta stanie się nieaktywna.
Twoje dane do niej przypisane nie zgadzają się z danymi na starej karcie (np. pojawiło się zdrobnienie imienia lub inne nazwisko), możesz:
zlecić usunięcie starego konta z poziomu aplikacji i zarejestrować się na nowo, używając tego samego adresu e-mail;
ponownie się zarejestrować pod innym adresem e-mail*;
skontaktować się z infolinią (pod numerem +48 22 242 42 42) i poprosić o ujednolicenie danych*.
*W tym przypadku zmiana danych wiążę się z utratą punktów Letniej Gry i stażu w Zaprojektuj Formę. Zaczynasz wówczas swoją przygodę z MultiSport zupełnie od nowa.