Przejdź do głównej zawartości

Zdjęcie

Jak dodać zdjęcie w aplikacji mobilnej MultiSport?

Zaktualizowano ponad 6 miesiące temu

Czy muszę dodawać zdjęcie?

Dodanie zdjęcia w aplikacji mobilnej MultiSport nie jest obowiązkowe. Warto jednak to zrobić, ponieważ dzięki tej funkcji możesz wchodzić do obiektów z aplikacją bez okazywania dokumentu tożsamości. Zdjęcie w aplikacji pozwala na potwierdzenie tożsamości.

W przypadku braku potwierdzonej tożsamości w aplikacji, aby wejść na wizytę, należy za każdym razem pokazać ważny dokument ze zdjęciem.

Zmiana zdjęcia w aplikacji

Możesz zmienić zdjęcie w aplikacji mobilnej nie częściej niż raz na 30 dni.

Jeśli chcesz dodać nowe zdjęcie przed upływem 30 dni, możesz usunąć zdjęcie przechodząc do sekcji "Mój profil", a następnie wybierając "Edytuj" i kolejno "Usuń". Stare zdjęcie zostanie usunięte i trzeba będzie dodać je do aplikacji ponownie.

Pamiętaj, że usunięcie zdjęcia wiąże się z koniecznością

ponownego potwierdzenia tożsamości.

W razie problemów skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres: [email protected].

Jakie wymogi musi spełniać zdjęcie?

Na zdjęciu musi być wyraźnie widoczna Twoja twarz tak, by pracownik obiektu sportowego mógł Cię rozpoznać podczas wizyty. Zdjęcie nie musi być profesjonalne – wystarczy zwykłe „selfie” zrobione smartfonem.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?