Czy muszę dodawać zdjęcie?
Dodanie zdjęcia w aplikacji mobilnej MultiSport nie jest obowiązkowe. Warto jednak to zrobić, ponieważ dzięki tej funkcji możesz wchodzić do obiektów z aplikacją bez okazywania dokumentu tożsamości. Zdjęcie w aplikacji pozwala na potwierdzenie tożsamości.
W przypadku braku potwierdzonej tożsamości w aplikacji, aby wejść na wizytę, należy za każdym razem pokazać ważny dokument ze zdjęciem.
Zmiana zdjęcia w aplikacji
Możesz zmienić zdjęcie w aplikacji mobilnej nie częściej niż raz na 30 dni.
Jeśli chcesz dodać nowe zdjęcie przed upływem 30 dni, możesz usunąć zdjęcie przechodząc do sekcji "Mój profil", a następnie wybierając "Edytuj" i kolejno "Usuń". Stare zdjęcie zostanie usunięte i trzeba będzie dodać je do aplikacji ponownie.
Pamiętaj, że usunięcie zdjęcia wiąże się z koniecznością
ponownego potwierdzenia tożsamości.
W razie problemów skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres: [email protected].
Jakie wymogi musi spełniać zdjęcie?
Na zdjęciu musi być wyraźnie widoczna Twoja twarz tak, by pracownik obiektu sportowego mógł Cię rozpoznać podczas wizyty. Zdjęcie nie musi być profesjonalne – wystarczy zwykłe „selfie” zrobione smartfonem.