Karta standardowa i wirtualna
Przy każdym wejściu do obiektu wymagane jest okazanie karty MultiSport w formie plastikowej wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość lub karty wirtualnej w aplikacji mobilnej.
Potwierdzenie tożsamości wymagane jest tylko raz, jeśli dodasz do swojego konta w aplikacji aktualne zdjęcie. W przeciwnym wypadku przy każdym wejściu do obiektu jego obsługa będzie prosić Cię o pokazanie ważnego dokumentu ze zdjęciem.
Aplikacja mobilna - obiekty
Z aplikacji mobilnej możesz korzystać w większości obiektów, które są dostępne z kartą MultiSport. Jeśli masz wątpliwości, wybierz odpowiedni filtr w wyszukiwarce:
„Tu wejdziesz z potwierdzoną tożsamością w aplikacji”
„Tu potwierdzisz i użyjesz tożsamości w aplikacji”
Potwierdzenie tożsamości
Aby potwierdzić tożsamość w obiekcie sportowym:
Przed najbliższą wizytą w obiekcie sportowym, wgraj do aplikacji swoje zdjęcie. Na widoku głównym w aplikacji, kliknij przycisk – „Potwierdź tożsamość” i dodaj zdjęcie (wybrane ze swojej galerii w telefonie lub zrobione bezpośrednio aparatem).
Przy wizycie w obiekcie, zaloguj się do aplikacji MultiSport.
Przejdź do zakładki "Mój profil", klikając w miniaturę wgranego przez siebie zdjęcia na widoku głównym.
Wybierz "Wyświetl zdjęcie i kod QR".
Wygeneruj specjalny kod QR lub numer token.
Pokaż kod do zeskanowania wraz z dokumentem tożsamości. Pracownik obiektu zweryfikuje Twoje dane i potwierdzi tożsamość.
Po chwili status w aplikacji zmieni się na „Potwierdzona”. Od tej pory będziesz mógł/mogła rejestrować wizyty bez konieczności okazywania dokumentu tożsamości.
Czytnik QR nie działa - co teraz?
W obiekcie nie działa czytnik do kodu QR generowanego w aplikacji MultiSport. Jak mogę zarejestrować wejście?
W takiej sytuacji podaj pracownikowi recepcji obiektu numer token, który wyświetla się pod kodem QR. Pracownik obiektu wprowadzi token na klawiaturze terminala.