Przejdź do głównej zawartości

Ocena wizyty

Jak wystawić ocenę ogólną oraz szczegółową?

Zaktualizowano ponad 6 miesiące temu

Na czym polega ocena wizyty?

Na ocenę wizyty w danym obiekcie składa się ocena ogólna, informująca o całościowym wrażeniu po odbyciu wizyty i ocena szczegółowa, odnosząca się do konkretnych aspektów działania obiektu tj. obsługi w recepcji, komfortu treningu, czystości i higieny, funkcjonalności sprzętu i wyposażenia, opieki trenerskiej i instruktorskiej.

Dany obiekt możesz ocenić raz na 30 dni.

Kiedy mogę ocenić wizytę w obiekcie?

Prośbę o oddanie oceny otrzymasz 1,5h po wizycie zarejestrowanej za pomocą aplikacji MultiSport. Jeśli wyraziłeś na to zgodę, otrzymasz powiadomienie push, które przekieruje Cię do formularza oceny.

Możesz wybrać również opcję późniejszej oceny wizyty, a także wrócić do oceny w dogodnej dla Ciebie chwili, klikając w sekcję „Ocena wizyt”, dostępnej z poziomu “Więcej” na pasku dolnym w aplikacji. Znajdziesz tam swoje wszystkie, nieocenione do tej pory wizyty.

W jakim celu oceniam wizytę w obiekcie?

Oddając swoją ocenę wizyty w danym obiekcie, dajesz nam informację na temat poziomu świadczonych w nim usług. Dzięki temu nasi Partnerzy mogą pracować nad jakością i stale się rozwijać, biorąc pod uwagę potrzeby Użytkowników.

Pamiętaj, że ocena obiektu to tylko kilka sekund, dzięki którym nasi Partnerzy (obiekty sportowo-rekreacyjne) mogą lepiej odpowiadać na Twoje potrzeby.

Jak mogę wyłączyć powiadomienia?

Powiadomienia dotyczące oceny obiektu możesz wyłączyć:

  • wyłączając opcję wysyłania powiadomień przez aplikację MultiSport w ustawieniach na Twoim telefonie (możesz tam przejść również z poziomu aplikacji mobilnej MultiSport wybierając "Moje konto", a następnie "Zgody").

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?